Axa, 2013 yılında üst üste 5’inci kez marka danışmanlık şirketi olan Interbrand tarafından 'Dünyanın En İyi
Sigorta Markası' seçildi. Marka değerini yüzde 5 artırarak 7.09 milyar dolara taşıyan
Axa, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği 'En İyi 100 Marka' listesinde 59'uncu sırada yer aldı.
Axa Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Henri de Castries konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: "Bir kez daha en iyi 100 marka arasında yer almak ve 5 yıldır dünyanın en iyi
sigorta markası olarak gösterilmek büyük bir başarı. Bu, marka stratejilerimizin doğruluğunu ve şirketimizin gücünü göstermektedir. Ayrıca grup için de yüksek derecede öneme sahiptir. En iyi
sigorta markası olmak kendimizi rakiplerimizden farklılaştırdığımızı gösterir ve daha fazla müşterinin bizi tercih etmesini sağlar. Dağıtım ağımız açısından da önemlidir çünkü dağıtım ağımızın gücü bizim gücümüzdür ve çok kuvvetli bir markaya sahip olmak
acentelerimize destek olur. Ayrıca çalışanlar açısından da önemlidir çünkü yetenekleri şirketimize çeker ve
Axa’da çalışanlar için de bir gurur kaynağıdır. Bu yüzden ben bu başarıdan dolayı çok mutluyum ve geleceğe baktığımda, bulunduğumuz konumu daha da geliştirmek için kendimizi farklılaştırmayı sürdürmemiz ve birkaç yıldır ortaya koyduğumuz marka stratejimizi devam ettirmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bizim işimizin esas amacı insanları korumaktır ve markamızın bu amacı yansıttığı da açıktır. Bu doğrultudaki ilerleyişimize devam edeceğiz."
Axa Sigorta'nın Başarı haberi için